Pomáháme nemocným nejen na Pardubicku
Oblastní charita Pardubice potřebuje vybavit nové zázemí mobilního hospice kancelářskými židlemi a nábytkem – konkrétně psacími stoly, skříněmi a pojízdnými zásuvkovými kontejnery. Ty budou k dispozici pro tým lékařů, sester, psychologa, duchovního a sociálních pracovníků, kteří pomáhají rodinám umírajících. Naším cílem je zvyšování kvality života pacientů a rodin v situaci, kdy čelí nevyléčitelné nemoci. Připojte se k nám a pomáhejte s námi nemocným na Pardubicku a v okolí.
Oblastní charita Pardubice
Cíle projektu
Mobilní hospic potřebuje zrekonstruovat a vybavit zázemí pro tým lékařů, sester, psychologa, duchovního a sociálních pracovníků, kteří jsou k dispozici rodině umírajícího. Součástí zázemí bude i nová ambulance paliativní medicíny.
Naším cílem je zajistit maximální kvalitu života smrtelně nemocných pacientů a jejich rodin a současně rozšířit poskytovanou péči o nemocné. A nejde jen o seniory, setkáváme se také s mladými lidmi, kterým již nezbývá mnoho času. Na lůžku nevidíme pouze pacienta s diagnózou, vidíme člověka s jedinečným a neopakovatelným příběhem. Lidskou bytost, která si zaslouží laskavý přístup v samotném závěru svého života.
Každý z nás přece touží prožít poslední chvíle po boku svých nejbližších a tam, kde to důvěrně zná. Podle průzkumů chce 80 % lidí umírat doma mezi svými blízkými, ale bohužel se tak neděje. My v charitě chceme našim klientům toto přání splnit.
Abychom mohli naplňovat naše poslání a zajistit péči o nemocné, potřebujeme vybavit zázemí pro mobilní hospic kancelářskými židlemi, psacími stoly, skříněmi a pojízdnými zásuvkovými kontejnery v celkové hodnotě
Cílová skupina
- Senioři
- Zdravotnictví
Cílovou skupinou jsou lidé všech věkových kategorií, kteří se potýkají s nevyléčitelným onemocněním, a jejich rodiny. Jedná se především o seniory v poslední fázi života.
Klíčové aktivity
Po přijetí finanční podpory od donátorů zakoupíme kancelářské vybavení pro zázemí mobilního hospice. Konkrétně se bude jednat o 7 kancelářských židlí a 2 sestavy kancelářského nábytku.
Harmonogram
Projekt realizujeme v průběhu roku 2023. Po podpisu smlouvy a obdržení finančních prostředků nakoupíme kancelářské vybavení – tj. v červnu 2023. Pokud některá část vybavení nebude skladem, počkáme na naskladnění, poté jej zakoupíme. Naskladnění dodavatelem trvá okolo 1 měsíce. Po dodání budou co nejdříve k dispozici našim zaměstnancům zajišťujícím služby mobilního hospice.
Rozpočet
Sestava kancelářského nábytku MIRELLI A+, typ A, bříza (2 kusy):
1x skříň otevřená, 800 x 400 x 1800 mm
1x skříň 2-dveřová, 800 x 400 x 1800 mm
1x spojovací stolek, 800 x 800 x 750 mm
1x stůl psací, 1000 x 800 x 750 mm
1x stůl psací, 1400 x 800 x 750 mm
1x stolní paraván, 1400 x 300 mm
1x pojízdný zásuvkový kontejner, 4 zásuvky, 400 x 480 x 650 mm
= 48 670 Kč s DPH
Kancelářská židle SERGIO (7 kusů):
= 29 365 Kč s DPH
Celkem 78 045 Kč s DPH.
Požadavek od donátorů Burzy filantropie
75 000 Kč