Přeskočit na obsah Přeskočit na navigaci Přeskočit na navigaci

Galavečer charitativního spolku ATENA

Galavečer charitativního spolku ATENA u příležitosti představení kalendáře s podtitulem "Probouzím vílu v sobě". Modelkami kalendáře jsou onkologicky nemocné ženy a výtěžek z jeho prodeje poputuje právě onkologicky nemocným. V průběhu večera proběhne dražba šatů společnosti ZOOT, v kterých se ženy do kalendáře fotily. Představíme hymnu onkologicky nemocných a spustíme projekt ATENA dětem, jehož snahou je DLOUHODOBÁ pomoc dětem, které přišly kvůli onkologickému onemocnění o rodiče.

Spolek ATENA

Cíle projektu

Cílem akce je, kromě představení aktivit spolku, spuštění prodeje kalendáře, přičemž veškerý výtěžek poputuje na pomoc onkologicky nemocným. Dále představíme projekt ATENA dětem, jehož cílem je dlouhodobá pomoc dětem, které přišly kvůli onkologickému onemocnění o rodiče. Naší snahou je pro akci (a všechny aktivity spolku) nadchnout nové partnery, abychom mohli pomáhat ještě více a rozšiřovat nabídku služeb pro onkologicky nemocné. Současně je akce pojata jako poděkování všem, kteří společně s námi pomáhají a zejména pak pro samotné pacienty.

Cílová skupina

  • Děti a mládež
  • Maminky s dětmi
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Jiné (uveďte níže)

Klíčové aktivity

Program večera:
Křest kalendáře - Probouzím vílu v sobě
Dražba šatů společnosti ZOOT
Představení videoklipu k hymně onkologicky nemocných - symbolu naděje a víry v uzdravení (text: Dagmar Krpčiarová, hudba: Karel Havlíček)
Dražba obrazů Maxima Havlíčka a Rickyho Paclíka
Hudební show v podání Karla Havlíčka
Představení limitované kolekce triček z dílny umělce Marka Číhala a módní návrhářky Petry Ptáčkové
VIP hosté

Harmonogram

termín konání akce: 20.9.2024, 19 hod

Rozpočet

Rozpočet akce:
- pronájem prostor pro konání akce - 42 500 Kč
- technické zajištění akce a vybavení - 46 350 Kč
- catering - 50 000 Kč (částečně barterově)
- personální zajištění akce - 9 000 Kč
- doprovodný program, hosté - pro bono, pouze cestovní náklady cca 20 000 Kč
- záznam akce - 7 000 Kč
- dekorace, dárky pro pacienty - barter
- tiskoviny, promo akce - barter

Požadavek od donátorů Burzy filantropie

75 000 Kč - na částečné pokrytí nákladů na pronájem prostor a technické zajištění akce

Hlavní partneři Burzy filantropie

více

Web burzafilantropie.cz vznikl díky unikátní spolupráci Koalice nevládek Pardubicka, z.s. (KONEP) a Pardubického kraje a za finančního příspěvku realizátorů Burzy filantropie ve Zlínském kraji (Poradenské a krizové centrum) a Královéhradeckém kraji (Krajský úřad Královéhradeckého kraje).