Přeskočit na obsah Přeskočit na navigaci Přeskočit na navigaci

Klíč k bezpečí a pomoci

2. místo ( 32 %)

Charita Moravská Třebová stěhuje některé své služby do nových prostor, kde pomáhá rodinám v nouzi, seniorům i lidem v krizových situacích. Abychom jim mohli zajistit bezpečné a důstojné prostředí, žádáme o podporu na zabezpečovací systém. Pomozte chránit místo, kde začíná naděje na lepší život. Bezpečí je základem důvěry, kterou s klienty budujeme každý den. Vaše pomoc znamená víc, než si dovedete představit.

Charita Moravská Třebová

Cíle projektu

Cílem projektu je zajistit bezpečné a důstojné zázemí pro poskytování profesionálních a rozvíjejících se sociálních služeb Charity Moravská Třebová, které pomáhají rodinám v nouzi, seniorům a nemocným a lidem v krizových situacích. Konkrétně chceme pořídit a instalovat zabezpečovací systém do budovy, kde tyto služby nově sídlí, aby byla chráněna bezpečnost klientů i pracovníků a byla zajištěna důvěra.
Projekt se zaměřuje na technické zabezpečení konkrétního objektu v lokalitě Moravská Třebová, kam byly nedávno přestěhovány Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi, Charitní pečovatelská služba s půjčovnou zdravotních pomůcek a Centrem humanitární pomoci a terapeutické pracoviště odborného sociálního poradenství. Do konce roku 2025 bude instalován plně funkční zabezpečovací systém napojený na Pult centrální ochrany provozovaný Městskou policií ČR, čímž bude zajištěno bezpečí klientů, zaměstnanců a ochrana majetku Charity Moravská Třebová. Uvedený záměr reaguje na nutnou potřebu poskytovatele soc. služeb směřující ke zlepšení podmínek poskytování služeb a ochrany majetku organizace. Díky adekvátní a nejnižší možné finanční nabídce ze strany dodavatele systému, dlouhodobé spolupráci a zkušenosti s dodavatelem a provozovatelem systému a díky stabilitě a důvěryhodnosti Charity MT lze záměr považovat za realistický.

Cílová skupina

  • Děti a mládež
  • Handicapovaní
  • Senioři
  • Maminky s dětmi
  • Jiné (uveďte níže)

Klíčové aktivity

KA1 Výběr a nákup zabezpečovacího systému (ZS)
Na základě analýzy bezpečnostních potřeb nové budovy a dle doporučení dodavatele zabezpečovacích služeb bylo předjednáno pořízení ZS, který zajistí ochranu proti vniknutí, požáru a dalším rizikům. Při výběru byla zohledněna specifika a velikost objektu. Dodavatel systému byl zvolen na základě dlouholetých zkušeností a funkční spolupráce a na základě předložené cenové nabídky. Garancí pro výběr systému a poskytovatele zabezpečovacích služeb je dlouholetá dobrá zkušenost s Pultem centrální ochrany provozovaným Městskou policií ČR, který Charita využívá v dalších objektech. Systém bude zakoupen na základě zajištění finančních zdrojů. S provozovatelem systému bude uzavřena písemná dohoda o poskytování zabezpečovacích služeb.
KA2 Instalace ZS
Po nákupu bude systém odborně nainstalován a otestován, aby splňoval veškeré požadavky na bezpečnost a provozuschopnost. Zajistíme, aby všichni zaměstnanci byli proškoleni v jeho používání. Komunikaci s dodavatelem systému a zabezpečovacích služeb zajistí pověřený zaměstnanec Charity MT.
KA3 Zajištění servisní a technické podpory
Pro dlouhodobou funkčnost zabezpečovacího systému bude sjednána pravidelná údržba a servisní podpora v rámci ročního poplatku.
KA4 Zajištění bezpečného provozu služeb a ochrany majetku Charity M. Třebová, jejich zaměstnanců a klientů
S novým zabezpečením bude zajištěna ochrana majetku poskytovatele sociálních služeb (Charity M. Třebová), jejich zaměstnanců a klientů. Bude zajištěno bezpečí zaměstnanců i klientů a eliminována možná rizika.
KA5 Komunikace a informování donátorů a veřejnosti
O instalaci ZS a zajištění zabezpečovacích služeb budeme po dokončení realizace projektu informovat donátory, zaměstnance, klienty i veřejnost. Na vstupní dveře objektu bude umístěna cedulka s informací o zabezpečení objektu. O podpoře donátorů budeme informovat na našich webových a FB stránkách.

Harmonogram

KA1: Květen 2025 – výběr ZS a dodavatele, získání cenové nabídky
Říjen 2025 – nákup zabezpečovacího systému, uzavření smlouvy s Městskou policií ČR na zajištění služeb prostřednictvím Pultu centrální ochrany
KA2: Říjen 2025 – Instalace ZS
KA3: Říjen 2025 - Zajištění servisní a technické podpory (bude sjednáno smluvním vztahem s dodavatelem systému a poskytovatelem zabezpečovacích služeb)
KA4: Od listopadu 2025– zajištění bezpečného provozu služeb a ochrany majetku Charity M. Třebová (po odzkoušení testovacího provozu)
KA5: Prosinec 2025 – informovanost zaměstnanců, klientů a veřejnosti o zabezpečení objektu a získané finanční podpoře od donátorů.

Rozpočet

Rozpočet dle cenové nabídky:
komponenty zabezpečovacího systému 36 119 Kč
instalační materiál 800 Kč
montáž rozvodů, propojení kabeláží 4 500 Kč
kompletace včetně režie 14 500 Kč

celkem 55 919 Kč (bez DPH)
DPH 12% 6 710 Kč
celkem s DPH 62 629 Kč

Požadavek od donátorů Burzy filantropie

62 000 Kč

Hlavní partneři Burzy filantropie

více

Web burzafilantropie.cz vznikl díky unikátní spolupráci Koalice nevládek Pardubicka, z.s. (KONEP) a Pardubického kraje a za finančního příspěvku realizátorů Burzy filantropie ve Zlínském kraji (Poradenské a krizové centrum) a Královéhradeckém kraji (Krajský úřad Královéhradeckého kraje).